Nevyhovuje Vám žádný termín? Kontaktujte nás - společně najdeme vhodnou variantu pro Vás
Pro koho je kurz určen?
Středně pokročilí, kteří znají běžnou gramatiku zhruba v rozsahu středoškolské výuky, mají i slušnou slovní zásobu, ale chybí jim to nejpodstatnější - schopnost plynně se španělsky domluvit.
Všechny věkové skupiny
Cíle kurzu
Cílem je vylepšit úroveň mluvené i psané španělštiny s ohledem na požadavky vyplývající z pracovní náplně, studia, budoucí práce.
Posílit využití španělštiny v rámci svého pracovního zařazení, zlepšit současnou jazykovou úroveň pro výkon pozice, vycestování do zahraničí.
Rozvíjet své jazykové schopnosti a dovednosti jak všeobecného jazyka, tak v oblasti odborné terminologie (bankovnictví, business, účetnictví, věda a technika, právnictví, ekonomie, management...)
Specifika a zaměření kurzu
Studenti jsou nuceni komunikovat pouze ve španělštině, což je ve svém důsledku dovede ke schopnosti se běžně domluvit.
Zaměříme se na rozšiřování slovní zásoby, použtí různých gramatických struktur, konverzaci, poslech, výuku metodičních a komunikativních postupů při jednání se zahraničními firmami, idiomy, nácvik modelových situací (workshop).
Nevyhovuje Vám žádný termín? Kontaktujte nás - společně najdeme vhodnou variantu pro Vás
Pro koho je kurz určen?
Dané kurzy jsou vedeny na základě individuálních a lektorem vyhodnocených potřeb studenta v 5 úrovních – začátečník, mírně pokročilý, středně pokročilý, velmi pokročilý a konverzace.
Všechny věkové skupiny
Cíle kurzu
Výuka je zaměřena převážně na komunikaci tak, aby studenti co nejvíce využili přítomnost lektora v hodině.
Studenti jsou vedeni k tomu, aby se učili veškeré nově nabyté znalosti ihned využívat v konverzaci a učili se zároveň porozumět mluvenému slovu.
Specifika a zaměření kurzu
Rozsah kurzu se dle potřeby pohybuje v rozmezí 1 – 20 vyučovacích hodin týdně.
Student je v kurzu sám a je tudíž vysoce efektivně vtahován různými modelovými situacemi, prostředky a metodami do reálných situací, kde se postupně učí prezentovat své doposud nabyté jazykové zkušenosti.
Pasivnější formy výuky (gramatická cvičení, eseje, překlady) jsou studentům zadávány hlavně ve formě domácí přípravy.